onefangirl

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Godnatt

Av sara dsads - 16 september 2013 21:19

Hej

Jag har som inte gjort så mycket sen jag skrev sist.

Det ända jag har gjort är att sett en film och lyssnat på musik å ätit middag.:)

Men jag tänkte bara uppdatera lite innan jag skulle gå och lägga mig.

Jag vet att det är tidigt men jag ska bort i morgon så jag ska stiga upp tidigt så jag kan blogga och då förklara jag vart jag ska ;) :D öh men godnatt på er alla :) jag ksk kommer att göra en sån här typ 25 saker in inte visste om mig i morgon också.

Men jag hade inget mer att skriva så vi höres :)

  

Hahaha normal man är då :P #störd


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara dsads - 14 mars 2014 18:03

Min nya blogg jag kände att jag ville börja om på nytt ! Www.sarlund.bloggplatsen.se ;) ...

Av sara dsads - 19 februari 2014 16:54


Hahaahaha jag är en loser jag har typ inte skrivit något på typ jätte länge man jag har som inte tänkt på att blogga..... därför jag har som inget att blogga om ...:/ men jag ska försöka blogga när jag kan och om jag hartid :) ...

Av sara dsads - 5 februari 2014 14:31

Jag har int blogga men jag har tagit massa bilder på et jag har gjort Och ja men det har varit kul..;6 Åfyfan vi dissikera lunger i dag det va jätte äckligt :) Haha ganska mycket bilder men jaja:p ...

Av sara dsads - 1 februari 2014 13:16

I går hade jag ens sån jäkulst bra kväll till början av kvällen så gjorde pappa hemma gjorda hamburgare och det va jätte gottt:) Jag och mathilda och några andra dansade typ hela kvällen och spela pingis :) och vi bakade kärleksmums ;) och vi ...

..

Av sara dsads - 30 januari 2014 08:28


Kommer bara typ kunna blogga nu inte senare eller vi får se om jag kan gå tag på mobilen ... Jag ä hemma i dag för jag mår piss..! Och mamma och pappa fatta int Jag må int bra i bland och det är inte så att jag är sjuk inte måbra utan jag vill b...

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards