onefangirl

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Tjoo

Av sara dsads - 19 september 2013 15:40

Tjo idag har jag som inte gjort något specielt har varit på skolan och kom hem för typ en halv timme sen sen har jag bara lyssnat på en enda låt som jag blev beroende i går kväll :P åh de är så bra den heter Really dont't care -Demi Lovato feat Cher Loyd :D #spotify  äh men jag har som inget att skriva men jag kommer förmodligen att lägga  ut blider i kväll för ska vara med Mattizz ;*  hon har ju vait sjuk sp äntligen för jag vara med henne :P Men jag ska bara sluta skriva skit och säga Hejdå!:) ps !! Det är FREDAG I MORRON !!! glad som fan ;D

#konstig #musik #smsar #demilovato #fredag #skola #sjunger

 
 
Ingen bild

mföds

19 september 2013 15:56

Hej jag ville bara säga att du är fan cool jag tycker att du är min inspiration och jag vill gärna träffa dig och prata med dig snälla kan du och Mathilda lägga ut en video för ni värkar vara så bra kompisar jag önskar att jag också att jag hade en sån kompis... men alla mobbar mig bara så jag har inga kompisar :(

sara dsads

21 september 2013 17:08

Hej tackar , vi kanske ska göra en video men vet inte när, Du ska inte låta någon trycka ner dig du är stark! du kommer att klara dej Och du kommer att hitta någon som du blir bff med !!:) stay strong !:)

 
Ingen bild

Kocfiob

1 oktober 2013 14:34

Hej kan du ta foto nån gån på felix ock matilda när dom pusas?:)

sara dsads

1 oktober 2013 17:37

hhahaaja men mathilda är sjuk nu så i veckan ksk inte gå eller tror du att hon mår bättre?::P:P:

 
Ingen bild

Kocfiob

3 oktober 2013 23:08

Men i häljen?

sara dsads

6 oktober 2013 16:30

Nästa helg ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara dsads - 14 mars 2014 18:03

Min nya blogg jag kände att jag ville börja om på nytt ! Www.sarlund.bloggplatsen.se ;) ...

Av sara dsads - 19 februari 2014 16:54


Hahaahaha jag är en loser jag har typ inte skrivit något på typ jätte länge man jag har som inte tänkt på att blogga..... därför jag har som inget att blogga om ...:/ men jag ska försöka blogga när jag kan och om jag hartid :) ...

Av sara dsads - 5 februari 2014 14:31

Jag har int blogga men jag har tagit massa bilder på et jag har gjort Och ja men det har varit kul..;6 Åfyfan vi dissikera lunger i dag det va jätte äckligt :) Haha ganska mycket bilder men jaja:p ...

Av sara dsads - 1 februari 2014 13:16

I går hade jag ens sån jäkulst bra kväll till början av kvällen så gjorde pappa hemma gjorda hamburgare och det va jätte gottt:) Jag och mathilda och några andra dansade typ hela kvällen och spela pingis :) och vi bakade kärleksmums ;) och vi ...

..

Av sara dsads - 30 januari 2014 08:28


Kommer bara typ kunna blogga nu inte senare eller vi får se om jag kan gå tag på mobilen ... Jag ä hemma i dag för jag mår piss..! Och mamma och pappa fatta int Jag må int bra i bland och det är inte så att jag är sjuk inte måbra utan jag vill b...

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards