onefangirl

Alla inlägg under november 2013

Av sara dsads - 13 november 2013 16:49

Hej  jag har inte bloggat en nu ska jag ta tag i det.. :) jag vet att man alltid säger att man ska börja blogga mer men det blir ju typ aldrig  Men NU är jag seriös jag ska fan ta tag på mitt liv och göra sakerna jag vill göra istället för att bara sjuta upp det till en annan dag 

för jag har bestämt jag ska lämmna det gammla Sara Lundmark bakom mig och  börja på den nya Sara Lundmark. 

 

Jag vill inte att när jag blir  typ 30 och jajg kollar tillbaka på mitt liv att jag ångra att jag inte har gjort sakerna jag ville göra   och jag kanske inte kan göra do när ajg är trettio eller nått? 

 

 Men meningen med detta inlägg var att jag ska börja göra saker som jag har bara skutit upp  eller  har varti för ¨rädd¨ för att göra. 

 här  ä en lista med saker jag ska börja göra.

 

 

1.Jag ska börja blogga vardagilgen.

2.Jag ska börja städa mitt rum, onsdagar,söndagar.

3.Jag ska börja ha mascara på skolan.

4.Ska bli bättre på skolan(inklusive göra läxorna och lyssna på lektionerna)

5.bli mer självsäker.

6.Va minst en timme ute och gå.

 

Det var allt för mig 

 

Av sara dsads - 8 november 2013 19:20

OK! Så nu är jag och mathilda i soprthallen ich jag har as tråkigt för mathilda spelar volleyboll blää jag har as tråkigt so jag bestämde mig för att blogga om inget typ man jahap idag var det studie dag två (ett var igår) så i dag var vi på skolan och vi fick lära oss en massa om egen företagare och sånt så vi hade inga riktiga lektioner i dag. Men vi hade ev i slutet av dagen som vanligt :) ja men jag ville bara skriva ett in lägg om at jag har så tråkigt blää

Hej

Av sara dsads - 7 november 2013 17:21

Hej jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har haft fullt upp med livet och sånt.. Men jag har inte gjort något specielt i veckan förutom i fag då hade vi typ studiedag pch vi for runt på massa företag och kolla på grejor Så jag ska lägga upp några bilder jag tog för nån dag sen ?

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards