onefangirl

Alla inlägg under januari 2014

..

Av sara dsads - 30 januari 2014 08:28

Kommer bara typ kunna blogga nu inte senare eller vi får se om jag kan gå tag på mobilen ... Jag ä hemma i dag för jag mår piss..! Och mamma och pappa fatta int
Jag må int bra i bland och det är inte så att jag är sjuk inte måbra utan jag vill bara va ensam jag vill sitta i mitt rum själv jag kanske inte orkar med skolan när jag mår så här..! Men ingen värkar fatta det...
Jag ursäktar att jag tar mina problem med "er".....

Av sara dsads - 29 januari 2014 16:37

Hej:) jag har inte skrivit på typ två dagar föratt jag hade integt internet :/ men hag lägg ut nå bilder för jag orka int skriva :)

Av sara dsads - 27 januari 2014 15:44

ja nu  kommer det pinsamma.... jag har inte kysst någon änn jag väntar på den rätta änn :) 

Av sara dsads - 26 januari 2014 17:11

Mina husdjur
Vi hade två hindar med vi gatt ge bort henne för att hon trivdes inte med små barn och sånt.. Hon hade vi typ haft två år i think? Men jag ska fortfarande lägga upp en bild på henne;)

Sen har vi en annan hund hon heter signe och hon ä bah fet och ligg framför kaminen;) men hon är världens snällaste hund :)

Hon är typ lite fetare för det här kortet togs för nån sommar sen :)

Av sara dsads - 25 januari 2014 13:32

Hej jag ä hos mormor och morfar vi kom hit i går man jag orkade inte blogga:)

Men jag gjorde inte så mycket i går utan vi va bah här och typ såg film :)
Idag så har vi vare och handlat och sen har jag sett film och typ läst böcker :) Och har även FaceTime med mathilda en stund :)
Jag vet som inte vad jag ska skriva mer..:)

Kanske inte syns så bra men min orginala hårfärg är typ tillbaks :)!

Nu ska ja äta en blodapelsin:)

Av sara dsads - 24 januari 2014 15:59

Idag har skolan varit chill :) alla fredagar ä chill :p
Men det var väl en ganska bra dag förutom att jag har typ varit irriterad och på vem/vad vet jag faktiskt inte :)

Men just nu sitter jag i bilen och lyssnar på musik och typ halv sover ;) Som rubriken säger är jag och min lilla syster på väg mot malå för att sova hos mormor :) Men bara i kväll:) som tur för vill hinna va med mathllda i helgen med :)
Asså det här ä fyfan läskigt..:O Moa sa att det satt någon bakom mig som hetter mikael och jag kolla bak då var det ingen där fyfan hon kom och bli ensåndär som ser spöken fyfan vad coolt !;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Haha lite Random bilder jag tog i dag :) den sista gatt jag lägga upp asså winchester Haha ser ju fan supernatural hela jäkla tiden lo är beroende :)

Av sara dsads - 24 januari 2014 10:11

Nuu ha vi rast sen so sen hål en bah ev ;) Det är bra !;) just nu sitter jag och lyssnar på musik och alva och natta kolla på någonting på youtube ;)
Efter skolan ska jag kanske fara till mormor och morfar :) jag har inte bestämt mig än ;) Men ska förmodligen stanna där med Moa;)

På svenskan gjorde jag typ inget..:) jag och alva satt bara och prata om en film :)

Av sara dsads - 24 januari 2014 08:31

Tjoo vi ha svenska nu och det är int lite drygt fröken gick ut och alla sitt och prata ;)
Benjamin kom till skolan i dag? Nu kom fröken vi hörs sen ;)

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards