onefangirl

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av sara dsads - 9 januari 2014 22:34

Hej jag sitter och blogga på min samsung galaxy tab 3 och jag ska snart sova så jag tänkte bah blogga lite



I morgon är det fredag och sen helg på lördag ska vi till stan och jag kan göraen typ haul vet inte hur det stavas ;) men i kväll hände det inte så mycket:) utan jag typ satt barnbarnvakt till sven och erik en stund åt mamma :) men ja nu ska jag sova så godnatt på er :)

Av sara dsads - 9 januari 2014 19:34

Hahaha serriöst hade typ glömt bort denna bloggg haha sorry även om det inte är så många som läser den men aja 

 jag funderade på att blogga på den här nu när jag hittade den:) 

 

Jag har ju skrivit många gånger att jag ska göra det men det  händer aldrig.. :/  men nu är det ju fan ett nytt år ny jag nå termin på skolan..:) och jag  kan själv säga att jag har förändrat mej mycket  sen sist jag skrev.

 

 jag kanske ser ut som samma gamla men inuti har jag förändrat mej.. på ett bra sätt:)  och jag har nu tid att blogga så jag ska börja göra det :)

 

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Njaaa...
2. Är du singel? Ja

3. Är du player? Nej 
4. Har du syskon?Jo 5 stycken  
5. Första personen/personerna du vänder dig till. Mathilda  
6. Favoritgodis? Vet int?
7. Vad drack du senast? Mjölk till middag  
8. En som du inte kan leva utan? Moa
9. Hur många kan du berätta allt för?4 stycken
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Vet int
11. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig? njooo
12. Favoritlåt? Midnight memories (albumet) 
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej 
14. Är du kär isåfall i vem? njaaa det säg jag int :P
15. Favoritfilm? This is us - one direction 
16. Favoritfärg? Lavender och turkos
17. Bästa vän? Mathilda 
18. Favoritprogram? Supernatural, dexter ,chuck
19. Är du svensk? Ja
20. En person du saknar? Jenny 

21. Vart bor du? Norsjö
22. En underbar person. Jag 
23. sex personer som du älskar?min familj vi ä åtta med mej så :P
 

24. Vart är du nu? Mitt rum 
25. Röker du? Nej 
26. En person som betyder mycket för dig? alva natta mattan 
27. Vem kan du berätta allt för?  Alva,Nathalie och mathilda 
28. Favoritdjur? Hund 
29. Hur lång är du? 1.76 kanske eller 75
30. Vem gillar du? dedu
31. Födelsedag?30 juni
32. Vill du flytta, isåfall vart? Skellefteå
33. En söt person?Moa
34. Har mest minnen med? Mathilda !:)

 

  så nu har jag typ skrivit 34 saker om mej eller nått sånt men nu ska jag ta och ducha  så vi höres :)

 

 

 

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards