onefangirl

Alla inlägg under januari 2014

Av sara dsads - 23 januari 2014 22:02

Just nu ska jag fika fast jag ska ta mej bort från datorn då jag kan göra mitt fika:)

Till fika blev det en macka och ett glass mjölk :)

Efter jag ha fika ska jag ta och sova för jag ska försöka stiga upp tidigt i morgon och hinna med saker ;)
Haha mamma och pappa ser en jätte konstig film ? typ med en kille som var fattig och köpte en häst sen dig killen i krig och sen köpte typ en gammal man hästen haha lol hästen ä typ jätte bra eller nått ???? Fatta typ inget ;)
Men men nu ska jag fika och sen sova :) Jag kanske hinner blogga på morgon i morgon :)

Av sara dsads - 23 januari 2014 16:41

Min idol.. jag har som inte en jag kan välja mellan  så jag tar alla :) 

 

mina idoler är Ed sheeran, One direction  och typ Norlie &KKV  :) 

 

Av sara dsads - 23 januari 2014 09:25

 

En gammal bild från i helgen :)





 Hej just nu sitter jag på skolan vi ar rast och jag natta och alva väntar på att den icke undrebara idrotten ska börja åå vill inte ha idrott i och !;)  men men vad kan man göra åt det..   Hoppas åsa har kommit tillbaks för jag vill inte ha några assistenter  på idrotten.  

 jag jåller på att bli förkyld, har typ as ont i halsen ..  Men jag hår på typ halstabletter så det kommer nog gå bra ;)  Juste en sv mina så börder fick sin första  tand i går:)     

 Asså gus jag tror att pappa kommer att fria till mamma för att jag och mathilda hitta enn tidning mrd ringar i och det var några som var kryssad för :) och sen skrev pappa på facebook att han hade beställt en kärleks gåva åt mamma asså omg omg omg omg omg omg :D  asså gudd jag ha aldrig varit på ett bröllop :)  

Av sara dsads - 22 januari 2014 15:39

 En låt som gör mig glad är Faller -norlie & KKV :)

Av sara dsads - 20 januari 2014 16:15

Dagensout

En tröja som jag köpte på hm och sen har jag ett par vanliga mjukisbyxor

Och ett Halspand 50 kr på glitter

Och mitt vänskapsarmband:)

Av sara dsads - 19 januari 2014 14:44

i helgen var jag med natta och alva  och vi sovde hos alva sen for vi till stan och handla 

Nu kommer sakerna jag handla 


På lindex:

  1. nagelacksborttagning 25 kr
  2. 2 dependnagelack 25 kr styck 
  3. mascara mabeline 99 kr
  4. lösnaglar 99 kr 

summan totalt 272 kr 

 

 På glitter ':

  1. ett halspand med en uggla 
  2. örhänden med en uggla 

totalsumma 150

 jag coh natta och alva köpte best friends forever armband jag har froever natta har best och alva har friends, men vi delade pengana så alla betalade lika mycket 


och total summa på allt jag köpte blir 422kr  

 och me änn så köpte jag inte , jo jag fikade på eff cafe men aja :P


Jag hade värkligen en underbar tid i stan med mina vänner och jag hoppad jag får göra om det tack på myckket 

Av sara dsads - 16 januari 2014 16:00

Jag har typ tre kompisar jag litsr på till 100

1. Mathilda

2. Alva

3. Nathalie

Av sara dsads - 15 januari 2014 17:13

1.spindlar
2 clowner
3.gäddor
4 trollsländor
5 skorpioner
6 larver
7 tusenfoting
8 spindlar igen
9björnar
10. Att vara ensam livet ut inte hitta npgon som älskar mej

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards