onefangirl

Alla inlägg den 6 september 2013

Av sara dsads - 6 september 2013 15:54

 Hej alla :P i veckan har varit en ganska lungn vecka förruom i dag !! jag vill bara säga OMG WTF nej nej nej *!!!! jaajajaja älskar dig !!!


 okej jag sak berätta vad det handlar om '

Det handlar om att mathilda berättade i dag att en kille som jag tycker lite om gillar mig !!!! fatta hur dampad jag är och hon fick inte säga i gentligen för dom skulle berätta i kväll så alla fick se min resktion men jag pressade det ur mathilda och åhh jag är ju glad men ändå vill jag ju inte att han ska gilla mig för ingen gillar ju mig jag är inte snygg ¨nog¨så det känns jätte konstigt !! omg omg och sen har jag fått One Directións nya parfym  our moment heter den och omg vad gott den luktar !!!!!!    sorry att jag dampar ur men så är jag :P

 och sen i efter detta inlägg kommar jag att lägga upp bilder på allt som har hänt i veckan


 det var allt som jag kunde skriva för vårat internet laggar så det kommaer att ta jätte lång tid att ladda upp detta men bye på er :P




Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards