onefangirl

Alla inlägg den 16 september 2013

Av sara dsads - 16 september 2013 21:19

Hej

Jag har som inte gjort så mycket sen jag skrev sist.

Det ända jag har gjort är att sett en film och lyssnat på musik å ätit middag.:)

Men jag tänkte bara uppdatera lite innan jag skulle gå och lägga mig.

Jag vet att det är tidigt men jag ska bort i morgon så jag ska stiga upp tidigt så jag kan blogga och då förklara jag vart jag ska ;) :D öh men godnatt på er alla :) jag ksk kommer att göra en sån här typ 25 saker in inte visste om mig i morgon också.

Men jag hade inget mer att skriva så vi höres :)

  

Hahaha normal man är då :P #störd


  

Av sara dsads - 16 september 2013 17:29

Hej jag ska bara lägga upp några bilder :) LOL det kommer att bli ramdom bild bomb !:) #lol

Av sara dsads - 16 september 2013 15:19

Hej

Idag har ju varit en jätte kul dag ! NOT  asså å  dagen börja med att jag vakna kunde inte prata typ för att min hals dog sen gick jag och till mathilda.

När vi kom till skolan så hade jag PANG huvevärk.

Sen blir jag så förbannad på den som gjorde  så att vi har hk före lunch får vi gjorde nått jävla  skit som smaka kobajabaja  sen skulle jag äta lunch men då var jag så äcklad så jag kunde inte äta så gick jag och satt mig i c-koppen och lyssnade på musik det är typ det ända som hjälper mig när jag har huvevärk..

Men sen har vi so och vi jobbar med hembyggdstema eller nått och jag hade skrivit klar men då sa roger ( läraren) att det var ju inte nog bra det jag valde så nu måste jag typ skriva om allt och åh jag är bara irriterad och trött i dag och Mathilda for hem innan lunch för att hon mådde inte bra hoppas hon krya på sig<3 

Men nu ska jag ta en macka och se tv så jag skriver mer sen. Men jag kommer att lägga upp några ramdon bilder sen inte i detta inlägg men nästa :)

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards