onefangirl

Alla inlägg den 17 september 2013

Hoj

Av sara dsads - 17 september 2013 19:02

 Hej jag har ju varit i stan och jag handlade lite grejor :)

Första var ett på jeans  som jag köpte på lindex för 299kr  dom är mörkblå oxh dom är dånna asom sitter jätte löst och har tre knappar på midjan om det säger er nått ;)

Sen köpte jag ett par jeans till ljusa och slimade på lidex men för typ 399kr kanske :)

Sen köpte jag one directon pennor för skolan dom kostade 50 kr men det fanns sudd men jag fick inte köpa dom för min mamma så jag ska vänta tills jag och mathilda far till stan då kan jag köpa dom ;)

Öj jag hittade två par skor men men mamma sa att jag skulle beställa dom .. vart inte glad vill ha dom nu dom var fan skit snygga :P 

Jag hade inte köpt mer. men vi höres

:) :D

Tjo

Av sara dsads - 17 september 2013 09:16

fet text Hej just nu sitter jag i bilen och skriver på min mobil för jag han aldrig blogga på datorn men men
Vi ska snart fara till stan och kolla Moas ögon och mamma ville jag skulle följa för att jag behöver saker typ en jacka och nya skor och tröja ;)
Åh Gud vad trött jag är ;)
Jag vaknade tio i åtta och sen steg jag upp och. Åt en macka och såg klart en film som heter i love you Philip Morris ;) har typ sett den fem gånger ändå lika bra ;) haha men nu hade jag som inget mer att skriva :) så vi höres ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Jag är en ganska oseriös tjej på 14år älskar att vara med kompisar och lyssna på musik :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards